email: parandnewcity@gmail.com***+قبل از هرگونه اقدامی با ما مشورت کنید.گروه کارشناسان حرفه ای املاک پرند در خدمت همه متقاضیان خرید – فروش و سرمایه گذاری در شهر مدرن و جدید پرند میباشد*** ویژگیهای مهم پرند : 1- نزدیکی به تهران و دسترسی به کلیه محورهای تهران به سراسر کشور . 2- آب و هوای بسیار مطبوع و روح نواز و دل انگیز و طبیعتی آرامش بخش . 3- امکانات مدرن و مهندسی شهرسازی مطابق با استانداردهای جهانی . 4- ظرفیتهای ویژه و پتانسیلهای بسیار برای سرمایه گذاری . 5- نزدیکی به شهر صنعتی پرند و فرودگاه بین المللی امام خمینی و نیز نمایشگاه بین المللی تهران **** تلفن تماس : 989354268606 Please consult with us before any action. Group of professional real estate experts parand serve all applicants buying - selling and investing in new, modern city is parand *** important features: 1 - close to Tehran and Tehran access to all axes throughout the country. 2 - The weather is very pleasant and hospitable spirit and nature pleasing and relaxing. 3 - The modern facilities and Urban Planning in accordance with international standards. 4 - The special capabilities and great potential for investment. 5 - Imam Khomeini International Airport near the industrial city as well as parand and Tehran International Fair **** Tel:+ 989354268606 - Email: Parandnewcity@Gmail.com ***

ابزار رایگان وبلاگ

شهر جدید پرند
شهر جدید پرند
اولین سایت تخصصی مشاوره در خرید و فروش و سرمایه گذاری در شهر جدید پرند

 معاون وزیر راه و شهرسازی از عدم اجرای طرح باغشهرها تا کنون خبر داد و گفت: هزینه ساخت مسکن مهر ویلایی با سایرواحدهای مسکن مهر یکسان است.

احمد اصغری مهرآبادی رییس سازمان ملی زمین و مسکن درباره ساخت مسکن مهر ویلایی اظهار کرد: ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر ویلایی در استان های خراساان رضوی،یزد،فارس و سایر استان های کشور آغاز شده است. وی با بیان اینکه در استان تهران هنوز پروژه مسکن مهر ویلایی آغاز نشده است،گفت:از کل واحدهای مسکن مهر ویلایی کشور حدود 9 هزار واحد، در استان فارس ساخته می شود.مهرآبادی درباره قیمت ساخت مسکن مهر ویلایی افزود: هزینه ساخت مسکن مهر ویلایی با سایر واحدههای مسکن مهر یکسان است متری 300 الی 310 هزار تومان است و گران‌تر نیست. معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه درباره اجرای طرح باغشهرها تصریح کرد:تا کنون این طرح در کشور ادامه داده نشده است. وی با اشاره به اینکه اعیانی واحدهای مسکن مهر 99ساله قابل فروش است اما در واحدهای مسکن مهر خودمالکی اعیان و عرصه به فروش می‌رسد،خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مسکن مهر مهمترین سیاست سازمان ملی زمین و مسکن تامین اراضی مورد نیاز طرح بود. در راستای گسترش معماری ایرانی اسلامی و با تاکید رییس جمهوری بر اینکه مردم روی ارتفاع و تراکم قرار نگیرند، بنا شد در صورت وجود زمین مناسب به هر دو سه نفر یک قطعه زمین 200 متری برای ساخت داده شود و بر همین اساس بود که طراحی خانه‌های ویلایی یا ایرانی کلید خورد و در این راستا به همه استان‌ها توصیه شد که اگر زمین دولتی دارند که برای ساخت مسکن ویلایی مناسب است ،مسکن به این شیوه ساخته شود این در حالی است که طی سال های اخیر در راستای کاهش قیمت تمام شده و حل مشکل کمبود زمین جمعیت به سمت تراکم بیشتر و ارتقاع سوق داده شد.





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند

 

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اقدام دولت در خانه دار کردن مردم با ساخت مسکن مهر گفت: این اقدام دولت از نظر میهمانان خارجی که از نزدیک با ساز و کار آن مواجه می شوند تحسین برانگیز است.

علی نیکزاد تصریح کرد: دکتر کلوس، معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد که چندی پیش به ایران سفر کرده بود روند ساخت و ساز در ایران و مسکن مهر برایش بسیار جالب بود و آنرا تحسین کرد. وی خاطرنشان کرد: معاون سازمان ملل متحد معتقد بود کاهش تورم‌، ایجاد اشتغال، جلوگیری از ساخت و ساز بی رویه و زاغه نشینی و همچنین جلوگیری از بازار سیاه مسکن از آثار مثبت این طرح ملی بوده است.

وزیر راه و شهرسازی به نظم اجرایی در ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: زمانی که در این خصوص شورای عالی مسکن به ریاست بالاترین مقام اجرایی یک کشور و اعضاء عمده کابینه تشکیل می شود نشاندهنده اهمیت خانه دار کردن مردم است که این هم مورد توجه و تحسین میهمانان خارجی خصوصا معاون سازمان ملل متحد قرار گرفت.

نیکزاد در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی از بابت تامین زمین، تسهیلات، آب، برق، گاز، آورده متقاضی، ساماندهی پروانه و نظام مهندسی نداریم گفت: این یک اقدام بسیار بزرگ اداری است که با همت رییس جمهور شکل گرفته است و با تمام تلاش ادامه می یابد.





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته اجاره بها به‌طور میانگین ۱۰ تا ۱۲ درصد و خرید و فروش هم حدود ۱۱ درصد افزایش قیمت داشت، گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بر نهاده های تولید مسکن تاثیر گذار بود اما باز هم مسکن آرامش در سال گذشته داشت.

 

 

 


ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر بابیان اینکه هدفمندی یارانه ها سال گذتشته بر بازار مسکن تاثیر گذاشت، گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بر قیمت نهاده های مسکن مانند مصالح ساختمانی و حمل و نقل تاثیر زیادی داشته است اما با وجود این، بازار مسکن در سال ۹۰ هم که اوج پیش گرفتن بازارهای رقیب مسکن بود، آرامش خود را حفظ کرد.

وی در خصوص میزان افزایش اجاره بها و خرید و فروش مسکن در سال گذشته، اظهار داشت: بنده معتقد بودم که اجاره بها به‌طور میانگین بیش از ۱۰ تا ۱۲ درصد بالا نرفته بود و در خرید و فروش هم حدود ۱۱ درصد افزایش قیمت داشتیم و البته همه مسئولان و نمایندگان مجلس هم اذعان دارند که مسکن سال گذشته آرامش داشت و قیمت آن نیز مطلوب و مناسب بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست این وزارتخانه برای کنترل بازار مسکن در سال جدید مشخص شده است، گفت: برنامه افتتاح های مسکن مهر، سیاست اقتصادی و سیاست پولی ما نیز مشخص شده است و امیدواریم خط اعتباری مسکن مهر را برای امسال هم بگیریم.

وی در خصوص دریافت دفترچه اقساطی بانک از سوی متقاضیان مسکن مهر، گفت: تاکنون ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ هزار خانوار در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۶ هزار و ۵۶۴ خانوار در شهرهای جدید دفترچه اقساطی بانک را گرفتند و وارد چرخه پرداخت اقساط بانکی شدند و یک سیاستی نیز به کار برده شده که بدون دفترچه خانه را تحویل نمی دهند.

صومعول با بیان اینکه ۱۷ استان در نوبت افتتاح مسکن مهر قرار دارند و مسئولان وقت افتتاح تمام این واحدها را ندارند، گفت: هم اکنون در پرند، پردیس و هشتگرد مسکن مهر در حد مطلوب و با کیفیت در حال ساخت است و یک واحد ۷۰ متری با همه امکانات تا حداکثر ۷ میلیون تومان واگذار می شود در حالیکه ۲۰ متر یا ۳۰ متر را نمی توان در جنوب تهران با ۳ برابر این رقم هم تهیه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تمام تلاش دولت و وزیر این است که به مردمی که امکانات و درآمد پایینی دارند با مسکن مهر کمک کنند و دلیل ورود دولت به بخش مسکن هم فقط کمک به اقشار ضعیف جامعه بوده است.
 
 

 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند



مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از آمادگی این شرکت برای افتتاح پروژه های مسکن مهر خبر داد.

سعید صابونی با بیان اینکه هشت هزار واحد مسکونی که افتتاح آنها اعلام شده بود، با امکانات کامل آماده بهره برداری است، اظهار داشت: هنوز تاریخ افتتاح این پروژه ها مشخص نیست و تصمیم آن با مقام عالی وزارت است. وی با اظهار بی اطلاعی از تاریخ افتتاح پروژه های مسکن مهر پرند، ادامه داد: از آنجایی که پروژه های مسکن مهر استان تهران به نوبت افتتاح می شوند، پروژه های پرند نیز مطابق این قاعده و با اعلام وزارتخانه افتتاح خواهند شد.

صابونی افزود: شرکت عمران از این وقفه و زمان به دست آمده استفاده کرده و سعی می کند تعداد واحدهای آماده افتتاح را به بیش از 8 هزار واحد برساند و در جلسه ای که با دستگاه های خدمات رسان داشته ایم، تصمیم گرفته شد درخصوص آب، برق و گاز و همچنین تلفن اقدام لازم انجام شده و بعد از محوطه سازی این واحدها، آماده تحویل شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، گفت: با توجه به آماده بودن هشت هزار واحد، افرادی را هم در این واحدها ساکن کرده ایم و واحد را به آنها تحویل داده ایم و ان شاالله با اعلام وزارتخانه بقیه واحدها هم افتتاح و تحویل مالکان خواهد شد. وی با بیان اینکه 30 هزار واحد داریم که کار آنها تمام شده است، افزود: با کمک و انجام تعهدات دستگاه های خدمت رسان، تلاش بر این است که اقدامات لازم انجام شده و بعد از محوطه سازی بتوانیم این واحدها را نیز بزودی تحویل مالکان بدهیم.

صابونی در پایان از نصب سیستم گیرنده های دیجیتال تلویزیون بدون مبدل برای اولین بار در پرند خبر داد و گفت: با نامه نگاری و جلساتی که با مسئولان امر داشته ایم، آماده واگذاری زمین و مکان مناسب برای اجرای این امر هستیم تا مشکل گیرنده های تلویزیونی در این شهر برطرف شود.

منبع خبر





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند

در ميان اخبار مربوط به مسكن مهر، مشاركت بانك مسكن در اين پروژه گسترده، بسيار قابل توجه است. بر اساس خبر شاسا، با مشاركت بانک مسکن، احداث دو هزار واحد مسکوني براي کارکنان صنعت نفت شهرستان اهواز آغاز شد كه البته بانک مسکن براي ساخت هر واحد مسکوني 240 ميليون ريال تسهيلات پرداخت مي‌کند. از ماجراي مسكن مهر كه بگذريم، مي‌توان به خبري كه معاون وزير مسكن و شهرسازي درباره وام بافت‌هاي فرسوده، اعلام كرد، پرداخت. او در خبري تأكيد كرد كه سقف وام بافت‌هاي فرسوده افزايش نمي‌يابد. به گزارش مهر، احمد صادقي با اعلام اين خبر ادامه داد: «تعداد تسهيلات بافت فرسوده براي سال آينده 2.5 برابر مي‌شود.» او درباره چگونگي پرداخت وام وديعه مسکن به متقاضيان اين توضيح را داد: «پرداخت وام وديعه مسکن به بانک عامل و شعب آن در استان‌ها ابلاغ شده است و تا پايان بهمن ماه مردم مي‌توانند با مراجعه به بانک، اين تسهيلات را دريافت کنند.»

در اخبار هفته‌اي كه گذشت، توجه به گزارشي درباب جايگاه بانك‌ها و بيمه‌ها خالي از لطف نيست. در اين گزارش با عنوان جايگاه بانك‌ها و بيمه‌ها در ميان 100 شركت برتر، بانک‌هاي پارسيان، صادرات، ملت، ملي، تجارت، سپه، مسکن، پاسارگاد، کشاورزي، اقتصاد نوين، موسسه مالي و اعتباري مهر، صنعت و معدن، کارآفرين، سينا و سرمايه به ترتيب عنوان برترين بانک‌هاي ايران را در فهرست 100 شرکت برتر به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس اين گزارش، در شاخص بيشترين دارايي در بين نظام بانکي، بانک‌هاي ملي، ملت، صادرات، تجارت، مسکن، سپه، پارسيان و کشاورزي، به ترتيب جايگاه‌هاي اول تا هشتم فهرست 100 شرکت برتر را به خود اختصاص داده‌اند.





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند

 


در ميان تمام اخباري كه هفته گذشته درباره بانك‌ها، تحول اقتصادي، طرح هدفمند‌سازي يارانه‌ها و... اعلام شد، نظر يكي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري درباره وام‌ها، قابل توجه است، آيت‌ا... محي‌الدين حائري شيرازي با تأكيد بر اين‌كه وامي که قرض‌الحسنه نيست، فقط رباست، توضيح داد: «با توجه به اين‌که در اسلام ربا و قرض‌الحسنه همانند دو کفه ترازو عمل مي‌کنند که نمي‌توانند هر دو کفه با هم بالا بيايند، بلکه بالا آمدن يک کفه باعث پايين آمدن ديگري مي‌شود، امکان ندارد با وجود ربا قرض‌الحسنه رشد کند.»

همچنين در باب وام‌هاي بانكي، سايت جام جم آنلاين در گزارشي به مشكلات گرفتن وام‌هاي بانكي اشاره كرد. در بخشي از اين گزارش آمده است: «اخيراً بانک‌ها براي ارايه تسهيلات خرد، پول بيمه و ماليات هم از مشتريان دريافت مي‌کنند و ارايه وام را منوط به عدم اخذ وام هم‌زمان از ساير بانک‌ها مي‌دانند.»در ميان اين اظهار نظرها مي‌توان به انتقاد وزير صنايع و معادن از نظام پولي كشور اشاره كرد.

علي اكبر محرابيان در سيزدهمين همايش معرفي صد شرکت برتر ايران با بيان اين مطلب افزود: «مايه تأسف است که با وجود سرمايه‌گذاري‌هاي بي‌سابقه در کشور به دليل ضوابط نادرست مؤسسات پولي و بانکي، عملاً پاي توليد و سرمايه‌گذاري بسته شده است.»او همچنين در بخش پاياني سفر يك روزه به استان اصفهان، در اظهار نظري ديگر، سود بالاي بانكي را تورم زا توصيف كرد: «سود بالاي بانكي، سبب افزايش تورم و بالا رفتن قيمت تمام شده توليدات داخلي شده است.»

وزير صنايع و معادن تنها كسي نبود كه در اين مدت نسبت به سود بالاي بانكي انتقاد كرد.

فخرالدين حيدري، عضو كميسيون اقتصادي مجلس نيز بهره بالاي بانکي را عامل رکود سرمايه‌گذاري توصيف كرد و گفت: «بانک‌ها در ارايه تسهيلات به سرمايه‌گذاران و با دريافت بهره‌هاي بالا از مشتريان، رغبت آنها به سرمايه‌گذاري در کشور را کاهش داده‌اند.»در اين ميان عضو کميسيون اقتصادي مجلس نيز بر اين نظر است كه بهره بالاي وام بانکي، صنعت کشور را نابود مي‌کند. عبدالرضا ترابي در اين باره گفت: «در صورت ادامه روند ارايه تسهيلات با سودهاي 20درصد به صنعت در بانک‌ها، اين بخش نابود مي‌شود.»





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند

 

معاون وزیر راه و شهرسازی کنترل ساخت 2.2 میلیون واحد مسکونی مهر در قالب 200هزار پروژه خبر داد و گفت: این اقدام از طریق سامانه ثبت نام واگذاری مسکن مهر دنبال می شود. به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدعلی لطفی زاده گفت: در حال حاضر روند ساخت 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در قالب 200 هزار پروژه از طریق سامانه ثبت نام واگذاری مسکن مهر کنترل می شود. معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه اجرای کارهای بزرگی مانند طرح مسکن مهر به یک ابزار الکترونیکی قوی برای مدیریت کار نیز نیاز دارد، اظهار داشت: به برکت اجرای این طرح امروز یک سیستم گسترده فناوری اطلاعات در کنار زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد. لطفی زاده با اشاره به اینکه معمولا راه اندازی، فرهنگ سازی و آموزش استفاده از سیستم های الکترونیکی مستلزم گذشت زمان است،‌ افزود: خوشبختانه با تلاش کارشناسان و متخصصان وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور، سامانه ای مانند سامانه ثبت نام و واگذاری مسکن مهر در کوتاهترین زمان ممکن راه اندازی شد و امروز جزو 2 سامانه پرکاربرد است که متقاضیان به آن مراجعه می کنند. وی تعداد متقاضیان ثبت نام کرده روی سامانه ثبت نام و واگذاری مسکن مهر به نشانی الکترونیکی www.maskan.ir را یک میلیون و 170 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: میزان پیشرفت، ‌قیمت، واگذاری تسهیلات و زمان واگذاری این واحدها نیز در قالب 200 هزار پروژه روی همین سامانه کنترل خواهد شد. معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بدون وجود چنین ابزاری امکان مدیریت طرح بزرگی مانند مسکن مهر وجود نداشت، ادامه داد: سامانه ثبت نام و واگذاری مسکن مهر با توجه به نیاز متقاضیان و واگذاری واحدهای مسکونی به طور مداوم در حال ارتقاء است.





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند



معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که افتتاح پروژه ها به صورت هفتگی نیز وجود دارد و ما بنا داریم درسال 91 به بهره برداری رساندن پروژه های مسکن مهر را با شتاب بیشتری پیگیری کنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری هر 12 روز یک بار شاهد افتتاح پروژه مسکن مهر بودیم، گفت: بعد از افتتاح مسکن مهر باید تلاش کنیم صورتجلسه تفکیکی، پایان کار و دفترچه فروش اقساطی در کوتاه‌ترین زمان تهیه شود.احمد اصغری مهرآبادی در ادامه افزود:افتتاح های انجام شده واحدهای مسکونی مهر در سال 90 به طور متوسط هر 12 روز یکبار شاهد افتتاح پروژه های مسکن مهر در نقاط مختلف کشور بودیم که برخی از پروژه ها با حضور رئیس جمهور و برخی با حضور معاون اول وی به بهره برداری رسید. وی ادامه داد: در حال حاضر 12 استان کشور در نوبت افتتاح پروژه های مسکن مهر هستند در حالی که در گذشته تنها در دو مقطع دهه مبارک فجر و هفته دولت شاهد بهره برداری از پروژه های مسکن بودیم.افتتاح مسکن مهر هفتگی شده است/ شتاب بیشتر افتتاح ها در سال 91مهرآبادی تاکید کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که افتتاح پروژه ها به صورت هفتگی نیز وجود دارد و ما بنا داریم درسال 91 به بهره برداری رساندن پروژه های مسکن مهر را با شتاب بیشتری پیگیری کنیم. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:در حال حاضر ساخت اسکلت 900 هزار واحد مسکونی مهر به اتمام رسیده و از این تعداد 400 هزار واحد نیز عملیات نازک کاری را به اتمام رسانده اند.افتتاح یک میلیون مسکن مهر تا شهریور سال آیندهوی اضافه کرد: چنین آمار و ارقامی نشان می دهد که تمامی مسئولان در دولت مصمم هستند تمامی یک میلیون واحد مسکونی در دست ساخت در شهرهای بالای 25 هزار نفر حداکثر تا شهریور سال آینده به بهره برداری برسد. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از افتتاح واحدها باید تلاش کنیم تا صورتجلسه تفکیکی ، پایان کار و دفترچه فروش اقساطی نیز در کوتاهترین زمان تهیه شود.





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط گروه تخصصی املاک پرند

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
منوی اصلی
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
آگهی های تصویری
شهر جدید پرند
آگهی های متنی

میلاد با سعادت حضرت مهدی ( عج ) مبارکباد

تعرفه درج فایل و آگهی خرید و فروش و اجاره در منوی فایلهای ویژه متنی در سال 91 برای مدت ماهانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه واریز وجه به منوی پیوندهای سایت و صفحه تعرفه تبلیغات در سایت مراجعه نمائید
منوی فایلهای متنی برای آن دسته از متقاضیانی طراحی شده که خواستار ارائه فایلهای معاملاتی خود بصورت جامع و ارائه اطلاعات کامل به مشتریان خود میباشند
تعرفه درج فایل و آگهی خرید و فروش و اجاره در منوی فایلهای ویژه متنی در سال 91 برای مدت ماهانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه واریز وجه به منوی پیوندهای سایت و صفحه تعرفه تبلیغات در سایت مراجعه نمائید
گروه کارشناسان حرفه ای املاک پرند با تجهیزات مدرن و با تجربه ای طولانی در امور مربوط بازار املاک و شبکه سازمانهای ذیصلاح از قبیل سازمان ثبت اسناد رسمی کشور بطور شبانه روز در خدمت مشتریان عزیز میباشد
تعرفه درج فایل و آگهی خرید و فروش و اجاره در منوی فایلهای ویژه متنی در سال 91 برای مدت ماهانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه واریز وجه به منوی پیوندهای سایت و صفحه تعرفه تبلیغات در سایت مراجعه نمائید

خرید و اجاره ویژه آپارتمانهای لوکس در متراژهای مختلف - باغ ویلا - واحد های ویلایی تک واحده و دو واحده - خرید و فروش و اجاره انواع واحد های تجاری و اداری با امکانات کامل و بهترین نقطه شهر جدید پرند.خرید و فروش زمین با کاربری های مختلف

پیوندهای سایت
نرخ ارز
نرخ طلا و سکه
اخبار طلا و مسکوکات
وضعیت هوای تهران
اوقات شرعی

محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند